Arctorna Mónival

Arctorna Mónival

Tökéletes lazulás saját készítésű testvajjal

2017. május 12. - Mudra Mónika

Nem tudom ki hogy van vele, de én egy hosszú és fárasztó nap után semmire sem vágyom jobban, mint egy kellemes, lazító masszázsra és csendre. Remek együtt töltött idő lehet partnerünkkel egy kölcsönös masszázs, de akár a magunknak végzett kényeztető lábmasszázs is jó levezetése lehet a napnak. Még kellemesebbé tehetjük ezt az élményt, ha saját testvajat készítünk a masszázshoz. Ehhez ajánlok most egy könnyen elkészíthető, pénztárcabarát és teljesen természetes összetevőkből álló receptet.

Hozzávalók

1 evőkanál folyékony olaj (én szeretem az édes mandulaolajat vagy jojobaolajat),
2 evőkanál kókuszolaj,
3 evőkanál kakaóvaj (reszelve),
5-8 csepp borsmenta illóolaj (vagy bármely más illóolaj - a levendula még egy nagyszerű választás lehet)
1 vaníliarúd (opcionális)

Elkészítés

Olvaszd fel az összetevőket vízgőz fölött, az illóolajok kivételével. (Lehet mikrózni is, de én azt nem szeretem.) Ne hevítsd túl az olajokat, mert sérülnek a bennük lévő értékes hatóanyagok! A már folyékony olajmixhez óvatosan keverd hozzá a választott illóolajat és ha használsz vaníliát, akkor azt is. Majd öntsd bele az egészet egy kis tégelybe és már kész is!

Az elkészített testvaj nemcsak masszázshoz használható, hanem ultratápláló a bőr számára is, így akár testápolóként is jól működhet.

Szavatossági idő

Mivel ez a masszázs vaj nem tartalmaz tartósítószereket, ezért ez addig eltartható, amíg az összetevők legrövidebb eltarthatósága. Legalább 6 hónapig használható probléma nélkül, bár az illóolaj illata kissé elhalványul majd, ha sokáig tárolod. Én mindig kis mennyiséget készítek egyszerre, és szükség esetén újra elkészítem.

Készítettél már masszázsolajat? Milyen illóolajakat használtál? Osszd meg velünk a tapasztalataidat!

Tornázd feszesre az arcodat!

Regisztrálj a Joyo online arctorna programba, ahol saját tempódban haladva megtanítalak arctornázni, és vezetett edzésekkel segítem a szépülésedet.

Ha személyesen velem szeretnél arctornázni, gyere el a következő Arctorna Mónival workshopra, vagy jelentkezz a következő tréningre!

img_1009.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://arctornamonival.blog.hu/api/trackback/id/tr9212501153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása