Arctorna Mónival

Arctorna Mónival

Így készíts kollagén maszkot házilag!

2017. június 14. - Mudra Mónika

Még hónapokkal ezelőtt olvastam egy házilag készített arcmaszkról, amit már régóta szerettem volna kipróbálni, de valami miatt folyton elmaradt. Mivel hiszem, hogy a dolgok mindig okkal történnek, betudom az elmaradás okát annak, hogy talán most, a nyári napozós szezon a legalkalmasabb idő egy jó kis kollagén maszkos bőrkényeztetésre. Ez a zselé maszk szerintem a világ legkönnyebben elkészíthető és legolcsóbb arcmaszkja, melynek hatása simán vetekszik egy drága arckezeléssel.

Összetevők:
1.5 evőkanál ízesítetlen étkezési zselatin
1.5 evőkanál tej vagy víz

Elkészítés:
Melegítsd fel a tejet vagy a vizet és keverd el benne a zselatint! Várj vele addig, amíg nem lesz egy picit sűrűbb állagú, majd kend fel egyenletesen az előzőleg alaposan megtisztított teljes arcra, kihagyva a szemkörüli részeket. Figyelj arra, hogy a hajad vagy egyéb szőrök ne kerüljenek bele a kenésbe, mert meglehetősen fájdalmas lesz a maszk eltávolítása. Hagyd az anyagot száradni 15-20 percig, majd húzd le! (Ha nagyon vékony vagy érzékeny a bőröd, akkor mosd le langyos vizzel.) Ezután célszerű feltenni egy szérumot és/vagy egy jó hidratáló krémet!

 Lépések ahogy én csináltam:

1. Alapos arctisztítás
Nedves bőrre kókuszolajat tettem, majd vizes vattakoronggal áttörőlgettem a teljes arcot, nyakat és dekoltázst.

 2. Arcmaszk
Felkentem a zselatinos arcmaszkot, majd kb. 20 percig hagytam száradni.
Én tej helyett vizet használtam, mert nem iszom tejet, így az soha nincs itthon. Nekem vízzel is fantasztikusan működött, úgyhogy a tejes változat extrás lesz ;) Bevallom nem vártam meg, amíg a massza kicsit besűrüsödik, ezért valószínűleg nem egyenletesen kentem fel, ami azt eredményezte, hogy a vékonyabban kent területeken a maszkot nem tudtam lehúzni, mert az pikkelyesen száradt meg. (Azokat a részeket lemostam.)

3. Rózsavizes tonizálás
Egy száraz vattakorongra rózsvizet tettem, majd áttörölgettem vele a teljes bőrfelületet. 

4. Hidratálás
Vékonyan bekentem a bőröm egy bőrtípusomnak megfelelő szérummal, ezután használtam a hidratáló krémemet.

5. Arctorna
Este még arctornáztam, hogy teljes legyen a “kezelés” ;)

Próbáljátok ki és írjátok meg a tapasztalataitokat!

Tornázd feszesre az arcodat!

Regisztrálj a Joyo online arctorna programba, ahol saját tempódban haladva megtanítalak arctornázni, és vezetett edzésekkel segítem a szépülésedet.

Ha személyesen velem szeretnél arctornázni, gyere el a következő Arctorna Mónival workshopra, vagy jelentkezz a következő tréningre!

img_1179.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://arctornamonival.blog.hu/api/trackback/id/tr312593659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása