Arctorna Mónival

A kontúros arc csodaszere

2016. november 30. - Mudra Mónika

A mindennapos bőrápolás mellett nagyon fontos gondoskodnunk az arc izmairól is, hiszen az ott lévő izmok gyengülésével a bőr megereszkedik és arcunk elveszíti eredeti tónusát, feszességét. Ennek megelőzésére vagy helyreállítására vannak különféle arctorna gyakorlatok, amelyek rendszeres gyakorlással nagyon jó eredményt adnak. Íme egy otthon is végezhető gyakorlat az arc oldalsó részére. Ezt a gyakorlatot ne csináld, ha bármilyen állkapocs problémád van.

Gyakorlat:
Ülj vagy állj egyenesen, emeld fel egy picit a fejed és tartsd végig ebben a pozícióban. Most told előre az alsó állkapcsodat. Ha jól csinálod, akkor a tokánál és az alsó állkapocs mentén az izmok megfeszülnek. (Tapintsd ki!) Ha ezzel is meg vagy, akkor jöhet egy nagy széles vigyor, aminek a végén a szájzugok fölfelé – ez szét húzza és fölfelé feszíti az alapból megfeszített izmokat. Nagyon fontos, hogy az alsó állkapocs mindvégig előre tolt állapotban maradjon. Tartsd meg ezt a feszített állapotot 10 másodpercig, majd lassan engedd vissza. Ismételj kétszer, ezután lazításként lazán tátogj, majd könnyedén mozgasd az állkapcsodat jobbra és balra néhányszor. A gyakorlat közben és lazításkor vigyázz az állkapocsízületedre, nehogy túl feszítsd.

Ha szeretnél további segítséget, vagy szeretnél megismerni még több arctorna gyakorlatot, akkor regisztrálj a Workshop menüben található email címen a legközelebbi workshopra.img_0354.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://arctornamonival.blog.hu/api/trackback/id/tr8811972100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.